onsdag 4 december 2013

4th of December 2013 -10 things I want to do before I die

I don't really have any inspiration what I can write about. So I thought I should write a "bloglist". Probably not very interesting but at least it's something. And I get to write and improve my English writing skills (I am such a good student,  aren't I?)
It's a list for 10 days and the first subject is "10 things I want to do before I die" so let's go.

1. I want to hold a big spider. (Yep, I'm super scared but I want to face my fear)
2. I want to find complete happiness. Both with myself as a person and my life. And being here in London makes me grow so extremely much as a person so I am definitely on my way.
3. I want to buy at least one thing from Chanel. (I know this is so lame)
4. I want to become a mother. One boy and eventually a girl. But I'll probably wait a little while first, haha..
5. I want to get a tattoo.
6. I want to hug a chimp.  Don't ask me why, but it looks soooo sweet!
7. I want to meet a ghost again. (Yes, I do believe in them, yes I've met one, yes you can think I'm strange)
8. I want to learn how to think more of what's best for me and care more about myself. I do have a big ego, haha, but I care way more about others. I rather make someone else smile than do something for me that makes me really happy.
9. I want to learn how to play guitar.
10. I want to live my life to the fullest,  be happy and when I'm old I'll never ask myself "what if...".

--------------------------------------------------------------------------------------

Jag har verkligen ingen inspiration till vad jag kan skriva om. Så jag tänkte göra en "10-dagars lista". En lista med ämnen som jag kan skriva om. Det kanske inte är jätteintressant men eftersom jag skriver på engelska också får jag ju i alla fall öva lite. Bra student!!
Första ämnet är "10 saker jag vill göra innan jag dör"

1. Jag vill hålla en stor spindel. Jag är livrädd men jag vill möta min skräck.
2. Jag vill hitta lycka. Både i mig själv som person och i mitt liv. Jag växer otroligt mycket som människa nu när jag är här i London,  så jag är verkligen på rätt spår)
3. Jag vill köpa en sak från Chanel. Lamt, jag vet.
4. Jag vill bli mamma. En pojke och eventuellt en flicka. Tror dock det får vänta i alla fall ett litet tag till.
5. Jag vill skaffa en tatuering.
6. Jag vill krama en schimpans.  Fråga inte varför, men det ser bara sååå mysigt ut.
7. Jag vill se/höra/känna ett spöke igen. Ja, jag tror på spöken, ja jag har känt en, ja ni får tycka jag är läskig.
8. Jag vill lära mig att tänka mer på mig själv. Jag har ett stort ego, men ändå bryr jag mig alltid mer om andra. Jag vill att alla andra ska må bra och vara glada.
9. Jag vill lära mig att spela gitarr.
10. Jag vill leva mitt liv fullt ut, vara lycklig och när jag blir gammal ska jag inte kunna säga "tänk om..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar