fredag 13 december 2013

13th of December 2013

I'm in my home in Sweden and it feels like London was just a dream. Did it really happen? Did I just spend three months there? It really feels like I´ve been in Sweden forever, just closed my eyes, dreamt a very long and strange dream and woke up in my own bed again. Such a weird feeling. And to know that I'm going back to that dream in just a couple of weeks... I'll enjoy the weeks in Sweden as much as possible.

Yesterday was a long day. Woke up 7am, took the bus to Victoria. Forever thankful for all the gentlemen´s who helped me with my heavy suitcase. I was so worried that my suitcase was to heavy, and would be so many problems in the airport, but everything was just fine. I found the gate and everything so just happy times. We were about 1 hour delayed and when I was waiting for my luggage, I noticed that I was just 5 minutes away from missing my train. So I started to think about what the hell I should do all alone in Kastrup for one hour.. so I was walking out from the exit and thought "Would be fun if someone was there to say hi to me..but no.. why would anyone be there for me?" And then!!! I see my mom and my two nephews Wilmer and Liam. They had swedish flags, balloons and signs saying "Linda".. Ahhhh!! I got SOO HAPPY. Cutest ever. Wilmer told me he had been missing me soo much, for weeks! Haha... I love these kids. Had a cozy traintrip home. Back in the flat felt so natural, live I´ve just been out for a walk. The cats were so cozy. Lovis slept with me tonight and Saga just wants to cuddle. Sweethearts..

Today I met my dad and later I´ll probably go out with my amazing and one of my best friends, Felicia. Cant wait to meet her! I´ll soon going to prepare to eat tacos and chill infront of the TV. My bed is absoultely amazing by the way. My body is soooo soar, every single part hurts and my bed is really the best cure, haha.

I´ll write when I have time. Talk to you later. X

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är hemma i Sverige och det känns som London bara var en dröm. Hände det verkligen? Spenderade jag precis tre månader där? Känns som jag bara la mig i min säng, blundade, drömde en lång dröm om London och sedan vaknade jag och allt var som vanligt igen. Så otroligt konstig känsla, men ska njuta så mycket jag bara kan av dessa veckor jag har i Sverige.

Igår var en lång dag. Vaknade tidigt och tog buss och tbana till expresståget till Gatwick. Evigt tacksam för samtliga hjälpsamma gentlemän som hjälpte mig med min tunga väska upp för trappor. Så snälla människor har jag då aldrig mött i Sverige...Men allt gick bra, incheck osv. Flyget var ca 1 timme försenat och när vi landade så var jag 5 minuter från att missa tåget. Så jag började fundera på vad jag skulle göra en timme på Kastrup och tråkigt att åka tåg själv.. jag närmade mig utgången och tänkte "Hade ju varit roligt om någon varit här och mött mig, men nja.. varför skulle det?" Så bara kommer jag ut och så ser jag mamma, Wilmer och Liam! Åhhh.. blev sååå glad! De hade svenska flaggan, ballonger och skyltar med mitt namn. Så himla fint! Wilmer sa till mig att han saknat mig jättemycket i flera veckor. Fina pojk!! Hade jättemysig resa hem från Danmark. Var så mysigt att träffa katterna också. Lovis sov hos mig och Saga vill bara gosa. Mys!!

Idag har jag träffat pappa och senare blir det antagligen utgång med fina, fina Felicia. Kan inte vänta på att träffa henne! Ska strax börja förbereda för att äta tacos. Mums. Just nu chillar jag bara i sängen, otroligt skönt. Min kropp gör så himla ont, varje lilla del värker. Uscha...

Jag skriver mer när jag har tid. Puss. x





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar