torsdag 28 november 2013

28th November 2013

In 14 days I'm falling asleep in my own bed, in my home, in my city, in Sweden. I am a bit freaked out about what happend with my three first months here. Really, it feels like I just got here. And I'm also stressed out over everything I have to do before I go home. Buy some gifts, some shitty things I'll need in Sweden that's much cheaper here and a lot other things. I had a plan to go back to blonde before I got home but I have no idea if I'm able to do it. Will keep hiding under a hat until I've been at the hairdresser.

Two more weekends aswell. Been out probably 90% of the weekends so far. Oh god, I could need a break but probably not. Alexandra has obviously planned something for next weekend to celebrate my birthday. I am curiouuuuus!!! But this week went so fast. I swear it was friday just yesterday and I blinked and tomorrow it's friday again. Confusing.
It's not even cold in London anymore. Not at all. Not so sure I'll be able to handle the swedish cold when I come home. Hopefully there's no snow.

I'm still a very boring blogger. I'm sorry. I don't have time to think about subjects. Give me ideas if you have any...

Not really tired tonight but have to sleep soon because my fucked up timetable that tells me to be in school 8.45 tomorrow. Zzzzz. Have an amazing exhibition in school tomorrow.  Not. Will be the most embarrassing moment in my life. We need to show drawings and I can't draw. It's nothing special at all with my drawings. Honestly.  It's nothing you'd like to see when you go on an exhibition. So... yeah.. I think I'll stand in front of mine and hide it all the time.

I'm going to enjoy some cashew nuts then go to sleep. Good night people.
Enjoy a good quote or something.

--------------------------------------------------------------------------------------

Om 14 dagar somnar jag i min egna fabulösa säng, i mitt hem, i min stad, i Sverige. Blir lite rädd över vad tusan hände med mina tre första månader. Svär, känns som jag nyss kom hit. Blir också nojig över hur jag ska hinna med allt innan jag åker hem. Köpa julklappar och andra saker jag behöver i sverige,  som är billigare här. Hade ju också tänkt bli blond innan jag åker hem.  Kan nog fortsätta drömma om det.

Två helger kvar. Har nog varit ute 90% av helgerna sedan jag kom hit.  Herregud.  Skulle kanske ta en paus igen? Fast nej. Och Alexandra verkar ha planerat något för nästa helg då mitt födelsedagdfirande ska börja. Spännande!!
Men veckorna går så himla fort.  Svär att det var fredag igår och jag bara blinkade och imorgon är det fredag igen. Sjukt. Och kallt är det inte heller. Kommer inte kunna stå ut med kylan i Sverige. Är förhoppningsvis ingen snö.

Jag vet, jag är fortfarande ingen rolig bloggare. Har inte tid att tänka på ämnen. Ge mig idéer om ni har några...

Är inte så trött ikväll men måste sova snart ändå för mitt dumma schema säger åt mig att jag ska vara i skolan 8.45 imorgon.  Zzzzz. Ska ha utställning för fashionklassen imorgon.  Kommer vara så pinsamt för har verkligen inget bra eller fint att visa upp. Vi ska visa teckningar och jag har ingen speciell talang eller passion för att rita, så japp... ska stå och gömma mina teckningar.

Ska käka lite cashewnötter nu sedan sova. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar