fredag 8 november 2013

8th November 2013

Sorry I haven't updated in a while. Been busy thinking and living.

Two months since I arrived. Been thinking a lot lately why I'm here. I'm that kind of person who decide to do something like this just because... hey why not be spontaneous? But yeah...I'll not bring up my thoughts about it now. I love London, it's not that. It's just me once again freaking out over how shitty I am that still don't know what to do with my life and if I really belong here in London or if I'm just here hiding from problems in my hometown?

I'm having a sober weekend by the way. Good job! I don't know what happened to me. I mean the first 5-6 months of this year I didn't drink at all. I didn't even want any drinks. And now... eh... I blame London. It's like there's always a reason for a drink. If you're happy, take a drink! If you're sad, take a drink to drain your sorrows! If you just... feel for it, whatever, take a drink! Ok, mom and dad, don't worry. I don't drink sooo much. I'm always home safe, I'm always awake the next day. It's ok. But it's been maybe a little too much lately, so a sober weekend will be nice. Will just chill out, do nothing special. Tonight me and Alexandra spent another night in Stratford. It's like our little place. Tomorrow we're going to see when they light the Christmas lights. Will be some musical acts aswell so guess it can be cool.

--------------------------------------------------------------------------------------

Två månader sedan jag kom hit. Har funderat mycket på vad jag faktiskt gör här. Jag är ju den slags person som bara för att ja... varför inte vara spontan och kör på? Men ska inte ta upp det nu... Jag älskar London så inte för det. Det är bara jag som ännu en gång nojjar över vad jag ska göra med mitt liv och om jag faktiskt hör hemma i London eller om jag bara gömmer mig för andra problem i Sverige?

Jag har en nykter helg förresten. Bra jobbat! Jag vet inte vad som hände... de första fem, sex månaderna detta året drack  jag ju knappt en mun. Och nu... Ehm... jag skyller på London! Men här finns det alltid en anledning till en drink. Om du är glad, drink! Om du är ledsen, drink och dränk sorgerna! Om du bara....känner för det, drink! Men mamma och pappa ta det lugnt. Jag är under kontroll. Jag kommer alltid hem tryggt, jag är alltid levande nästa dag. Det är ok! Har varit lite mycket senaste dock, så kände att en lugn helg behövs. Ska bara ta det lugnt. Ikväll var jag och Alexandra i Stratford,  det har blivit som vårt lilla ställe. Imorgon ska vi se när de tänder julbelysninven och några artister ska uppträda. Tror det blir kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar