tisdag 12 november 2013

Översättning -önskelista

Okej, översätter inlägget från igår nu.
Min 20 års dag är på ingång och även jul. Så ja.. inte för att jag förväntar mig några feta presenter. Men om någon nu skulle känna att de nu ska hitta något ändå, tänkte jag skriva en liten önskelista.

1. Hörlurar. Med mikrofon! Jag är bäst på att ha sönder hörlurar, så gör inget om jag skulle få flera.
2. Pengar. På riktigt. Köp inga grejer (förutom hörlurar och kanske någon parfym). Jag kommer ha mycket mer nytta av pengar än saker, bara för att det ska vara en sak. London är bäst på att suga pengar och jag är redan inne på min sista tusenlapp för denna tremånaders budgeten, så som sagt... en krona eller två gör mig glad.
3. Massage. Jag är på riktigt stelare än en pinne. Mina axlar värker, min nacke värker, mina ben värker. Till och med mitt öra värker.
4. En stoooooor påse med godis. Typ Dumle, Marabou, kexchoklad, djungelvrål, colanappar...
5. Oändliga kramar och kärlek. Man blir lätt lite ensam här i storstan och man kramas lite för lite ibland. Kärleken går ju bara utför också, så lovebomba mig gärna, haha.
6. Tid. Bara umgås med mig så blir jag glad. Behöver inte göra något, vill bara umgås med folk!
7. Höra någon säga "Ja men Linda, jag/vi tänkte komma och hälsa på dig...".
8. Parfym. Min är slut och jag vill dofta godare än godis. Katy Perry har lite fina...
9. Om någon nu skulle vinna på lotto eller något, så.. en ny telefon. Min har jävlats för mycket med mig dessa månader, så slänger den snart i Themsen.
10. Strunt samma!! Jag vill bara vara glad och att alla andra också är glada!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar