söndag 3 november 2013

3rd November 2013

YWhat do you do on a Sunday? You can always go to Canary Wharf, look at skyscrapers, get lost in a mall, eat a strange wrap with so called "Swedish" meatballs. And you can also look at a fashion show and take the bus to Greenwich. Look at the beautiful skyline of London and walk through half of Greenwich to take the tube to Dollis Hill just to take the tube back home again. And then Skype with  great person who maybe will come and visit you soon. Yes that's atleast what I did today. And people. Don't go to Dollis Hill. It's boring. Me and Alexandra went there just because we had a great subject to talk about and couldn't stop and we needed time to finnish our talk.

I'll let the pictures speak. And these Swedish meatballs that was in that wrap. HELLO! That was as far as yoyo can get from Swedish meatballs. Have they've been living under a rock or something? And to the people saying swedish meatballs are no different than others. Grrr... come to Sweden and we can talk about balls.

Mwah :)

--------------------------------------------------------------------------------------

Först och främst. Ja, jag översatte mitt förra inlägg i Google translate. Jag har inte tappat min svenska ännu. Mamma tyckte nämligen det lät väldigt svengelskt. Faktum är att ibland tappar jag bort vissa ord på svenska och kommer bara ihåg de på engelska. Jag kommer inte ha någon engelsk dialekt när jag kommer hem, så ingen fara!

I alla fall. Vad kan man göra på en söndag? Du kan alltid åka till Canary Wharf och titta på skyskrapor, gå vilse i ett shoppingcentrum, äta en konstig wrap med "svenska" köttbullar i. Och du kan också titta på en modeshow och ta bussen till Greenwich. Titta på Londons vackra utsikt och gå genom halva Greenwich bara för att ta tunnelbanan till Dollis Hill och vända och åka tillbaka, bara för att du och din kompis har ett så bra samtalsämne. Och sedan skypa med en fin människa som kanske ska komma och hälsa på. Ja det gjorde jag i alla fall. Låter bilderna prata.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar