tisdag 26 november 2013

26th November 2013 - not really the luckiest day

I can't really say that today was my day. It started with that it were impossible to wake up. I just couldn't. I heard my alarm but my body would just not listen to me when I said it's time to get up. Well, I managed to go to school after all. Then I went home and dropped my bags because I were supposed to go back to the city. I planned to go back around 15.00 and I don't know, I left 16.00 and were heading to HMV where Olly Murs should have a selfie-signing. And I think Olly is absolutely great. Really like his music and I've met him before, such a lovely bloke. Anyway, the signing started 18.00 and I was there 17.00 and the que was enormous. I had to wait outside. 18.15 they told us we would never be able to go in and get a picture and a autograph. Hm.. I had no big expectations that I would meet him, but was a little annoying. Well, there's always more chances. At least I got his album, which I love. "Hand on heart", "Hey you beautiful" and "What a buzz" are my favorites. I went inside to the store to at least see him for a minute. Then I thought I should go home and do some homework...

I went to the tube, changed to my line and relaxed a little bit too much on the tube. After 10 minutes I noticed that I went in the wrong direction. Instead of eastbound I went westbound. Just had to change. After all I finally came to North Greenwich and there it was probably a million people standing on the road, waiting for the bus. Polices and just chaos. I had to wait one hour before I even got on my bus.  So I came home late and no homework have been done. So not really my day as I said.

At least I got chocolate from my mother today. And also my old phone because the one I have now is a bit weird. But of course, the old one didnt work. But at least I've got Facebook back.
And yeah, another thing. I have no idea how to go back to blonde from blue. I've washed my hair a million times but the blue just wont dissappear. I think I need to wish for a time at the hairdresser when I go to Sweden.
And yeah, I took a own selfie with my olly album, since I couldnt get one with the real one, haha..

--------------------------------------------------------------------

Idag har väl inte riktigt varit min dag om man säger så. Det började med att jag omöjligt kunde vakna. Jag hörde mitt alarm, men kroppen reagerade verkligen inte. Men till slut kom jag till skolan i alla fall. Åkte sedan hem för att lämna väskan och sedan dra tillbaka till stan för Olly Murs hade en "selfie-signering" för sin skiva. Skulle åka in runt 15, men av någon anledning kom jag inte iväg innan 16 och signeringen började 18. Jag var där vid 17 och hjäääälp vilken kö. Fick ställa mig i kö utanför, men 18.15 säger dom att det är meningslöst för oss att vänta för vi kommer inte komma in. Nehe. Men hade inte så höga förhoppningar,  men tråkigt såklart. Gillar ju Olly. Har träffat honom innan och han är ju sådan go kille. Gillar hans nya skiva, mina favoriter är "hand on heart", "hey you beautiful" och "what a buzz". Men jag gick in i butiken och tittade lite på avstånd i alla fall.

Sedan skulle jag hem. Drog till tunnelbanan,  bytte till min linje  och blev nog lite för avslappnad för efter 10 minuter inser jag att jag åker i fel riktning.  Bara att byta och tillslut kommer jag till North Greenwich och väl där är det en enorm folkmassa som står på gatan och väntar på bussen. Polisen var där och vi blev bedda att evakuera stationen. Fattade ingenting, men efter en timme kunde jag äntligen kliva på bussen.

Som tur var fick jag lite choklad på posten av mamma idag. Och min gamla mobil, men som tyvärr inte verkar fungera här. Men har i alla fall lyckats få tillbaka Facebook på min nuvarande.
Och ja, förresten,  jag önskar mig en klipptid någongång mellan den 14-20 december.  Tack.

Och japp. Jag tog en selfie med ollys album, fick ju ingen med den riktiga, så får väl göra det bästa av situationen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar