söndag 27 oktober 2013

27th October 2013

Ok, I know it's a storm coming here to UK. But really, how extreme can it be? I've seen storms before and can't really imagine how it could be worse? Is it going to fly cars and other things in the air or what? I've heard that the tubes will be closed tomorrow. Well that's bad. In that case I can't go to school...ahh that's sooo bad! ...
I just came home from being out to celebrate a classmates birthday and sure the weather wasn't so nice but I'm actually a little bit curious over how bad it'll be. I've heard that the tubes, schools and other things closes when it starts snowing here? But I mean.... how much snow do they get? Come to Sweden and we can talk about snow. ;-) We even have storms when it's snowing! Imagine that! ;)

Well, well I'll try to stay on the ground. Don't want to fly home already! A small girls problem you know...  Now I'm tired after a fun night out with nice people! Let's just see if I can go to school tomorrow. I've heard that they'll close the tubes 12.00. Lucky me who starts 11.55 ha, timing! Will be stuck in the city. Okay I'm babbling too much. Goodnight.

--------------------------------------------------------------------------------------

Ok, jag vet att det ska bli storm här i England. Men på riktigt, hur illa kan det bli? Jag har sett stormar förr och kan inte riktigt förstå hur det skulle kunna bli värre? Kommer det flyga runt bilar och andra grejer i luften eller? Har hört att tunnelbanan ska vara stängd imorgon. Åh, det var väl synd. Då kan jag inte komma till skolan!
Jag kom precis hem från att ha varit ute och firat en klasskompis födelsedag and visst, vädret var väl inte jättetrevligt men jag är faktiskt lite nyfiken på hur det ska bli. Jag har hört att skolor och tunnelbanan stängs så fort det börjar snöa. Men jag menar... hur mycket snö får dom egentligen? Typ 2 cm. Kom till Sverige så kan vi snacka snökaos. ;-) vi har ju till och med snöstormar!

Jaja, jag ska försöka hålla mig på marken. Vill inte flyga hem ännu! En liten tjejs problem... Nu är jag trött efter en trevlig kväll ute. Får väl se om jag kommer till skolan imorgon. Har hört att de stänger tuben runt 12.. och jag börjar 11.55. Ha, tajming! Kommer fastna i city. Okej, jag babblar för mycket. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar