torsdag 10 oktober 2013

10 oktober 2013

Sitter just nu i skolan och har typ 1, 5 timmes rast. Yayyy....not. Fett drygt. Och lektionen efter är jag så otaggad på som det går. Se om vi får lära oss något nytt, kanske hur man använder en sax? :-) Förra gången fick vi i alla fall lära oss hur man använder nål och tråd.

Alla andra har antingen lektion eller har de inte börjat ännu. Och jag orkar inte gå ut och hitta på något. Är ganska kallt ute idag. Och så kostar det pengar. Måste snåla om jag ens vill kunna åka till skolan och hem varje dag. Spyr snart på transporten.

Vad har hänt sedan sist? Jag har varit här i en månad. Känns som jag alltid varit här. Vill inte hem. Men min rumskamrat börjar långsamt gå på mina nerver. Min värd är helt underbar och känns so  hon känner mig bättre än vad jag själv gör. Hon är otroligt duktig på att läsa människor. Hon sa det att jag bråkar väldigt sällan och blir sällan arg på någon, men när det väl händer bör den personen se upp. Och ja, om inte min rumskamrat lär sig vad respekt är SNARAST kommer hon få sig en utskällning av mig som heter duga. När man sätter alarm TIDIGT på morgonen när man inte ens ska gå upp och dessutom tända lampan och sova vidare...och när man har TRE stora resväskor som man inte ens puttar under sängen så en annan inte får plats... och när man sprutar deodorant i rummet varje morgon...alltså jag kan fortsätta i en evighet... men då börjar jag faktiskt tycka att det går för långt. Jag bor också i rummet, det är inget jävla hotellrum. Gahh... vill bara säga till henne. Hon har ingen respekt på så vis, men ändå verkar hon livrädd för mig så skulle så gärna vilja visa henne var skåpet ska stå. Men, men... nu ska jag inte tänka mer på henne. Blir ju bara irriterad och det är ju inte varför jag är här! ;)

Skulle kunnat lägga upp lite bilder men har tyvärr inte minneskortläsaren med mig...
Men sen sist jag skrev har jag... gått runt heeeela Westfield, superstort shopping center. Har även.. typ inte gjort någonting. Jag har gjort mina läxor.. duktig! Har också satt upp mig på lista att få vara publik i X-factor, har inte hunnit komma ifatt ännu, säga vet inte vilka som är med, men ändå!! OCH jag har även ansökt om biljetter till en tv-show som KATY PERRY(!!!!!!!!!!) Ska vara med i nästa vecka. Jag kommer nog lägga mig på golvet och gråta en skvätt om det händer. Det spelas även in här i Waterloo, så värsta nära skolan... snälla håll tummarna för mig!

Nähä, nu ska jag rita lite.. läxa..

Vi hörs! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar