söndag 13 oktober 2013

13th October 2013

Hey!

I've been thinking and I will start to write in english here. But don't worry all my swedes, I'll put a swedish translation right below! I feel that if I want to improve my english I want to do it completely. I can learn by writing and I think that I can probably learn more by writing like this, than writing an essay in school.

Anyway, today is a quite boring day. It's raining and all I have to do is to study for the level-test tomorrow and clean around my bed. But I would rather stay in bed and watch some movie. At least no hungover today. Last night me and Alexandra went out but ended up being a shitty night and we got lost around Trafalgar. As always. Don't understand how I always take the wrong way haha... guess I'll learn someday!

It's crazy that it's the 6th week that starts tomorrow. I'm so extremely not excited about school. I've never been the person that liked school so yeah.. maybe was a weird idea to go here and study but it took me to London so it's kind of great anyway. But I've started to miss so many people lately. And I miss my life in Sweden. I don't miss Sweden as a country but just the fact that I have my own home there. I miss  to come home and chill in the couch and watch some good tv under a cozy blanket. And my cats. Oh how I miss them. I will cuddle the shit out of them when I go home for Christmas. But the cat here is cute, we use to play hide and seek so it's always something! And... I miss my nephews and nieces sooo much. Been skyping with all of them this week. Adorable kids! Just want to hug my whole family. Im trying to not get depressed aboutn0 it. In two months I'll be home! Then it's birthday time! ;)

Me and Alexandra has already started making plans for my birthday. I'll not be in London but I'll celebrate a week before! I think it can be pretty amazing! ;) Yesterday day I bought my first alcohol in a store, because here I have the right age so HA HA Sweden. I didn't even had to show my ID and I was so sure they would say something like "aren't you a bit too young?" Because I looked like don't even know.. no make up and yeah... but I bought it like it was milk haha! :-)
So different from Sweden...

Well okey. I'm going to study now but I'll post some pictures I haven't published yet!  Xxx

--------------------------------------------------------------------------------------

Hej!
Jag har funderat och som ni ser ovan tänkte jag börja skriva på engelska också. Men skriver under på svenska så alla förstår! Om jag vill bli bättre på engelska är det lika bra att gå fullt ut och jag lär mig mer av att skriva såhär än om jag skriver en uppsats i skolan.

Hur som helst, idag är en ganska tråkig dag. Det regnar och det enda jag har att göra är att plugga inför ett engelsknivå-test imorgon. Och så behöver jag städa lite runt sängen. Mår i alla fall bra idag.. jag och Alexandra gick ut igårkväll men blev inte så roligt som vi hoppats och så gick vi vilse runt Trafalgar. Som vanligt. Fattar inte hur jag lyckas, men det går massa vägar där omkring och det blir alltid fel väg. Jag lär väl mig så småningom!

Det är sjukt att det är sjätte veckan som börjar imorgon. Är inte alls sugen på skolan. Har ju aldrig gillat skolan så att åka hit och plugga är väl lite knasigt egentligen. Men det tog mig ju iallafall till London så det är ganska bra ändå! Men jag har börjat sakna lite grejer. Jag saknar inte Sverige som land men saknar livet i Sverige. Eller typ tvrumsmys! Komma hem, slänga sig i soffan under en filt och glo på något tvprogram... och mina katter. Saknar dom. Ska gosa sååå när jag kommer hem. Katten här är söt i alla fall vi brukar leka kurragömma. Och jag saknar mina brorsbarn, har skypat med alla denna veckan, så himla kul! Vill bara krama hela familjen! Försöker att inte bli deppig i alla fall.. om två månader,  sen är det födelsedag! ;)

Jag och Alexandra har redan börjat planera för min födelsedag. Jag är ju inte i London på min födelsedag, men ska fira veckan innan! Tror det kan bli grymt! Igår köpte jag alkohol själv för första gången i mitt liv. I en butik alltså haha... de har ju det i alla supermarkets här. Till och med erbjudanden som "köp två för £3" sjukt... och jag behövde inte ens visa leg! Trodde de skulle säga något om att jag var för ung för jag var osminkad och skabbig. Men det var som om att köpa mjölk haha... så annorlunda från Sverige!

Men nu ska jag plugga lite tror jag. Slänger in lite bilder. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar