tisdag 15 oktober 2013

15th October 2013

Today I've been a big fail. I bought my tablet to school because I needed to transfer money so I could buy some food and top up my oystercard. In school I realized that I forgot the "thing", it looks like a remote control and I need it to get a password so I can sign in on my internet bank, so basically I couldn't do anything cuz I couldn't get to my money. But lucky me I have such a great friend!! ;-) Alexandra was like my personal shopper today. She bought me food, got me a chair to sit on and luckily she had just enough money to top up my oystercard. Or else I would be stuck in Waterloo. Well, I'm a good friend so I'll pay her back! ;)

Anyway, after school we decided to go to Bermondsey. We pass it with the tube everyday, but never really knew what kind of place it was. So we went there and then...hold on...we basically got lost!!!!! That have really never happened to us before haha... well we walked through Southwark park and suddenly we had been walking in circles. After a long, long time we came to Canada Water. TRUST ME, that's a long walk!! I think we walked for two-three hours. So exhausted and we even found an outside gym so of course we worked out a bit! ;-)

Well, after all that you maybe think we're going to stay home and relax? No. We're going to go out for a drink. After all it's Tuesday, right? Haha... Well, I need to get ready and head back to the city. Talk to you tomorrow! Mwah x

Idag har jag känt mig väldigt misslyckand. Jag tog med mig surfplattan till skolan för jag behövde föra över pengar så jag kunde köpa lunch och fylla på mitt Oyster card. I skolan upptäcker jag att jag glömt bankdosan hemma och kan inte komma åt mina pengar. Hade knappt pengar att åka hem för. Så tur för mig att jag har en så fin kompis som Alexandra. Hon var min personliga assistent idag. Köpte lunch, hämta en stol till mig och som tur var kunde hon sätta in lite pengar så jag kunde åka hem. Annars hade jag varit fast i waterloo.

Hur som helst efter skolan begav vi oss till Bermondsey. En station vi alltid åker förbi med tunnelbanan men aldrig riktigt vetat vad det är för ställe. Så vi åkte dit och skulle utforska! Men håll i er... vi gick vilse. Vi gick i southwark park och till slut hade vi gått i en cirklar. Efter en lång stund kom vi till Canada Water och från där åkte vi hem. Tror vi gick i två tre timmar. Helt slut!

Men men, nu tror man kanske att vi bara ska ta det lugnt och vila ikväll. Men nej, vi ska gå ut och ta en drink! Men får bli en lugn kväll på puben i alla fall! Nu måste jag göra mig redo att åka tillbaka till stan. Vi hörs imorgon! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar