lördag 26 oktober 2013

26th October 2013

I really, really can't understand how me and Alexandra can have so extremely bad luck all the time and how we always end up miles away from our destination when we're going somewhere. I think it happens twice a week. Today we did it again. We were so excited to go to a big vintage sale and we took the tube, so far so good. Then we walked and walked... and walked a bit more. We couldn't find It. It ended up with us sitting on a bench in rain eating fries and hamburgers. Then we ended up in Stratford. As always. We're always in Stratford because that's like the only place we can find haha.

Was out last night, had a really good time! Danced salsa and and did the dirty dancing lift and so on, haha! Post some pictures and let them talk for themselves, haha!
Were thinking about going to a Halloween party tonight but decided not to. Need to prepare to next weekend! ;-) I've never really dressed up for Halloween, so it'll be fun! I'm not planning to be something extreme but still.. then we realized we have to start planning for my birthday! Wohoo. 20 isn't anything special in UK I guess, but in Sweden it's kind of huge! So even I'm not going to be here on my birthday I'm going to celebrate the weekend before!

I've heard it will be a huge storm here next week. Maybe should listen to my mother and put something heavy in my pockets or else I'll be flying home sooner than I know, haha.. it's not easy to be small!

Well enjoy the pictures and I'll talk to you later. Since I've nothing to do tonight I'll maybe write something more later. Mwah.

-------------------------------------------------------------------------------------

Jag kan verkligen inte förstå hur jag och Alexandra kan ha sådan otur och hur vi kan gå vilse i princip hela tiden. Vi hamnar alltid flera kilometer från vår destination. Det händer nog minst två gånger i veckan. Idag hände det igen. Vi var taggade på att gå på vintage-rea, så vi tog tunnelbanan, sedan gick vi. Och gick och gick. Vi hittade inte. Det hela slutade med att vi satt på en bänk i duggregn och åt hamburgare och pommes. Sedan åkte vi till Stratford. Det är typ det ända stället vi hittar till, haha.

Igårkväll var vi ute och hade riktigt kul! Dansade salsa på en salsaklubb, gjorde Dirty dancing lyftet osv. Haha. Lägger upp lite bilder så får de tala för sig själva.
Vi tänkte gå på en Halloween fest ikväll, men bestämde oss för att skippa det och tagga för nästa vecka istället. Jag brukar inte klä ut mig, det är ju inte så stort i Sverige. Ska inte vara  något speciellt men ändå. Sedan insåg vi att vi måste börja planera för min födelsedag. Wiee! Jag kommer ju tyvärr inte vara här på min födelsedag, men  kommer fira veckan innan! 20 är inget speciellt här, men i Sverige är det ju desto större! Ska bli så kuul!!

Har hört att det ska komma en stor storm nästa vecka. Får väl lyssna på mamma och lägga bly i fickorna, annars flyger jag hem tidigare än tänkt. Haha.
Vi hörs senare. Eftersom jag inte har något att göra ikväll så kanske jag skriver något mer sen. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar