tisdag 22 oktober 2013

22 October 2013

Today after school me and Alexandra decided to go and eat pizza. So we went to Oxford Street and found a place that seemed nice. Unfortunately it was the most disappointng place I've ever been. First, they only had extremely, super strange pizzas. Second it felt like the waiter got pissed when we said we should share a pizza. The prices were not worth it either. He didn't ask if we wanted anything to drink and it was just bad service. We even had to ask for water and then we just got some strange, half cold water that tasted like shit. The pizza wasn't even nice. But who said that healthy is the way? Tomorrow the Swedish church obviously giving out free pizzas! Oh my... haha! So.. maybe should start being more religious?

Anyway, we decided to just take a random walk and we ended up in Selfridges. I've never felt so ugly and poor in my entire life. Didn't even dare to touch anything haha. Later we went to the M&M store and we came out we suddenly were standing in the middle of a movie premiere. It was the world premiere for THOR. So I decided to stay and look who's coming and how it was. I've always wanted to see a real movie premiere. And I was so proud to be swede when Stellan Skarsgård arrived. I also saw Natalie Portman and some dude I think called Chris Hemsworth. Don't know who he is but everyone was screaming like maniacs so I guess he's pretty famous. He wasn't even good looking so.. haha..
Well the rain started to fall down so I went home. Cleaned my whole part of the room, got my laundry back and a great dinner. Now I'm just tired and wants to sleep. Goodnight!
--------------------------------------------------------------------------------------

Idag efter skolan bestämde jag och Alexandra oss för att äta pizza. Vi åkte på jakt vid Oxford Street och hitta ett ställe som verkade bra. Det var tyvärr största besvikelsen. Servicen var dålig, servitören verkade bli sur när vi ville dela på en pizza. Han frågade inte om vi ville dricka något och pizzan var inte ens god. Tillslut fråga vi efter vatten och fick något halvkallt äckligt vatten. Men så ska tydligen svenska kyrkan bjuda på gratis pizza imorgon...;) kanske ska börja bli mer religiös?

Hur som helst gick vi vidare på Oxford Street och hamnade på Selfridges. Har aldrig känt mig  ful, olyxig och fattig i hela mitt liv. Det är en stor shoppinggalleria med bara märkeskläder och skor. Vi gick vidare och hamnade i M&M butiken. Ni vet godiset. En enorm butik med bara m&m. Sjukt... när vi kom ut hamnade vi mitt i  en filmpremiär. Var tydligen THOR. Jag bestämde mig för att stanna och titta. Var världspremiär och skulle komma kändisar. Och jag var stolt svensk när Stellan Skarsgård kom på röda mattan. Såg även Natalie Portman och någon snubbe som hette Chris Hemsworth. Ingen aning om vem han är... det började dock regna och då orkade jag inte mer och åkte hem. Har städat hela min tredjedel av rummet, fått tillbaka min tvätt och ätit god middag. Så nu vill jag bara lägga mig och sova. Vi hörs kanske imorgon. Puss och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar