tisdag 6 januari 2015

Låt mig förklara...

Det kliar verkligen i mina skrivarfingrar, men inte så att skriva på en surfplatta. Min kära vän, min dator från att jag började gymnasiet (6 år sedan!!!!!!!!!!!) Har gått till sin sista vila. Krsss, pssss och poff sa det och den började ryka och jag stoppade lidandet med att dra ut sladden.

Så, jag har ingen tillgång att blogga som jag vill.  Jag kan skriva på min surfplatta, men tycker inte att det känns alls lika härligt som att låta fingrarna dansa över tangentbordet.

Nåja. Jag har i alla fall sen sist (min födelsedag) hunnit med mycket! Jag åkte till Sverige och hade såååååååååå mysigt med familjen. Åhhh, alltså bara att gosa och fira jul är ju helt underbart! När jag skulle hem till London igen var det resekaos. Inställt tåg, försenat flyg, tekniska problem, det sluta med att jag inte kunde jobba dagen efter då jag kom hem 03.30 på morgonen och skulle upp kl 06.30!!! Jag må va strong men SÅ pass är jsg inte att jag klarar jobba 8 timmar efter 3 timmars sömn och typ 8 timmars resa. 

Sen vart det nyår som jag fira med Ylva och Therese! Så himla kul vi hade och sååå slitna vi var dagen efter haha! Nästa morgon på jobbet så sa det KABOM i min mage och magsjukan kom som aldrig förr. Jag åkte hem men kom intr längre än 3 stationer innan jag var tvungen att kliva av och spy på gatan. Sen vart jag fast där. Jag kunde inte masa mig på tåget och åka hem. (Tar mig 50 min från jobb till mitt hem). Så ringer Ylva som är så himla snäll och kommer och hjälper mig hem. Jag stod där på Canary Wharf säkert i två timmar och fick lets upp en offentlig toalett som fick vara min vän vid kris. Där tyckte jag faktiskt väldigt synd om mig själv. Väl hemma drar det igång igen och jag blir liggandes I sängen i tre dagar. Idag var min första dag tillbaka på jobbet.

Vad tror ni, kommer detta bli ett intressant år eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar