fredag 9 januari 2015

2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jag flyttade och jobba i London, jag fira både födelsedag och nyår i London, jag dejta i London. Well....

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inga löften, men mål!  Har planer för 2015!

3. Fick någon du känner barn?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gud för det!!

5. Vilka länder besökte du?
Storbritannien (obviously), Danmark och Sverige.

6. Är det något du saknade 2014 som du vill ha 2015?
Cash, ett eget hem och mer svensk mat

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Inget.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
London

9. Vilket var ditt största misstag?
Flytta till Shadwell, men allt händer väl av en mening

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Kanske.... jag vet inte, hela 2014 var ekonomisk kris så kunde inte köpa något asballt.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Smink, heeelt klart.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Åka hem till Sverige

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?
TIMBAHHHH. Typ den. Jag stör nig hårt på dig. Och swag i skogen

15. Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?
Första halvan definitivt bättre. Andra halvan definitivt sämre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träna och ta hand om mig själv

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Paranoida tankar

18. Hur var din julafton?
Heeeelt underbar!

19. Blev du kär?
No answer.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Har inte tittat på tv

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Hatar är väl att ta i. Men ja, vissa har sjunkit rejält i mina ögon.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Läser inte.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Typ, jag vet inte faktiskt!!

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja

26. Vilken var årets bästa film?
Knappt tittat på film

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobba och lipa och inte ett jävla piss. Fett misslyckad dag.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Några vänner här i London!

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Den har blivit lite lam faktiskt. Börjat bli sån som är nöjd så länge hon har kläder på sig. Men när jag väl försöker har den blivit mer stilren och kvinnlig.

30. Vad fick dig att må bra?
träffa familjen och va room mate med Alexandra!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag är alltid mest sugen på Darin.

32. Vem saknade du?
Mamma, pappa och brorsbarn♥

33. Vilken var din bästa månad?
Mars-Maj!

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Sparat mer pengar, tränat och inte låtit deppighet ta över min gnista. Jag har varit ganska död i höst för att vara ärlig.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
I år är jag redo att få fart på livet, ny karriär och bättre och gladare livsstil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar