fredag 16 augusti 2013

dance all night to the best song ever

Jag är så himla trött. Har varit det sedan i måndags. Har behövt en powernap nästan varje dag. Tror all sömn jag har missat de senaste månaderna slår in nu. Sov precis trekvart på soffan för annars hade jag aldrig orkat med kvällen. Ska träffa mina fina tjejer och gå ut senare. Hade inte känts så bra att vara en levande zombie. Men nu har jag ny energi och ska strax hoppa in i duschen och fixa mig lite. Alltid samma dilemma över vad jag ska ha på mig. Jag har typ inga festkläder, känns som jag har mest vardagssnygga kläder. (Ska nog inte fråga min mamma om den saken...)

Igår träffade jag min pappa och hans fru. På kvällen färgade jag håret. Eller jag skulle rättare sagt få bort min utväxt. Kände att det var dags men nu har jag bytt nyans helt och hållet på håret. Det är inte sådär "guldigt" längre utan mer "askigt"... jag vet inte om jag gillar det. Innan tänkte jag blont som blont, men ja.. jag känner mig ganska tråkig i denna nyansen. Men nu blev det som det blev och jag får väl bara vänja mig så känner man väl sig ganska snygg så småningom i alla fall!
Har i alla fall en liten gos som sover med mig. Igår natt hade jag henne som levande kudde/gosedjur. Nepp jag mosade inte henne. Åh min lilla gosfis... hoppas katten som finns där jag ska bo i London också är en gosis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar