tisdag 13 augusti 2013

AND YOU'RE GONNA HEAR ME ROAR

Idag mådde jag riktigt ruttet när jag vaknade. Låg och bara tyckte synd om mig själv i sisådär tre timmar innan jag till slut hasade mig upp från sängen för att istället ligga och tycka synd om mig själv i soffan.
Till slut fick jag ett sms om jag inte skulle följa med Felicia till ett stall. Jag är ingen hästmänniska men varför inte. Så vi åkte ut och blev blöta av allt regn som bara plötsligt bestämde sig att falla ner.
Kom sedan hem och somnade lite till i soffan. Blivit löjligt lat av mig inom loppet av 24 timmar, haha..

Imorgon tänkte jag faktiskt sätta mig ner och skriva ner en packlista inför London. Fasar fortfarande för en viss sak... skor. Jag är skofreak och fick hålla i tyglarna hårt i fredags när jag såg ett par snygga skor. Jag hade ändå inte kunnat dra med dom. Har bestämt mig för att jag ska ha med mig tre par skor. Ett par killer-heels att festa i, sneakers som funkar typ jämt och sedan ett annat par... mitt problem är att jag har sisådär 50 par skor. Så attehhhh... hehe. Kommer ju säkert köpa 10 par skor i England så kanske ska vara mest orolig över hur i hela världen jag ska komma hem med allt i maj. Alla som ska komma och hälsa på får bara packa sina väskor halvfulla så att de kan fylla andra halvan med saker jag behöver få till Sverige! ;-)

Min fina förebild vid namn Katy Perry har släppt en ny låt som jag tycker mycket om. Vackra Katy. Tappar inte alls lite självförtroende varje gång man ser den vackra brudens face. Nåja, hon är fin hon.
Roar är i alla fall topp!

Hästen verkade glad över att få springa lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar