torsdag 29 maj 2014

Home sweet home

Vilken dag. Först var jag lat som tusan. Låg bara framför TV:n och hade ingen ork för något. Fick plötsligt för mig att stryka kläder, så strök lite... sedan fastnade jag vid TV:n igen, innan jag bestämde mig för att gå till Konsum och köpa lite frukt. Plötsligt (efter att ha ätit en sjukt omogen banan) fick jag massa energi och hela mitt rum vändes upp och ner. Jag bestämde att rensa ut ordentligt, få ordning på kläder osv. Och även om jag nu inte ska bo här, varför ska det ligga så mycket här då? Det är bara jobbigt när jag väl kommer hit igen, för mina kläder får ta mig tusan inte plats! Så nu har jag två stora påsar med kläder som ska ges bort/säljas/slängas. Jag har rensat ut en enorm mängd av tidningar. Prenumererade på Kalle Anka i hundra år och FRIDA... kände att jag aldrig någonsin tittar i tidningarna, så varför har jag kvar de då? Så nu ska mitt rum bli ordentligt fint och enkelt. Det ska inte krylla av saker längre.
Och jag behöver något att göra. Jag har otroligt lite att göra i denna stad.

Imorgon ska jag dock träffa pappa och på lördag åker jag och mamma till Ullared!! Kommer dock inte köpa mer än max 5 saker. Har ju inte direkt någon ekonomi nu och sparar allt jag kan för London.

Det är underbart att vara hemma och träffa familjen dock! Älskar att få se alla mina fina brorsbarn igen, de har blivit så stora!! Man blir stolt som faster!
Nu längtar jag bara till den sextonde då min fina pojkvän kommer till Sverige, åhåh vad roligt!! Ska bli kul att visa upp vart jag kommer ifrån och bara få umgås utan att skola eller jobb kommer ivägen... mys! Längtar!

Dags för mig att sova nu! Pappa hämtar mig tidigt (10... för mig är det tidigt för jag sover till 13-14 nu för tiden, har ju inget annat för mig)
Godnatt, så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar