måndag 2 juni 2014

quick update

Waddup blog.
I'm right now chilling in my bed, watching some episodes of Sex and the city and just clicking around on internet. Such a good feeling to have good internet connection! Hallelujah! ;-)

I've been home 2 weeks now. It slowly gets me that I'm home. I'm getting more used to it, but I still don't feel very satisfied. I really do miss London. Tomorrow I'll start applying for jobs and hopefully I can get some interviews the week I'm going back. I'm in it to win it! I don't know where my stubborn optimistic side comes from, but I'm very greatful I have it. Never give up!

Another thing I don't want to give up is my craving to see Katy Perry perform live. I missed her now when she was in London a few days ago, but now my queen are going to Sweden next year. Maybe I can go there over a weekend. Wouldn't it be lovely? I'm still a bit in shock that I actually met her tho... woah. That woman is amazing!

Now it's time for me to keep on surfing! See ya later peeps.
x

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag funderar på att åka till London och plugga engelska i 6 månader med EF. Tyckte allting verkade jättebra och kul men nu när jag läste vad du tyckte och upplevde blev jag osäker. Jag vill ju inte känna att jag kastar bort så pass mycket pengar. Hur är skolan egentligen? Jag vill gärna lära mig något. Och tycker du att det är värt det att åka? :) Tack!
    Mvh Fredrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrev ett inlägg som svar! :) http://lindagoransson.blogspot.se/2014/06/svar-ef-london.html#comment-form

      Radera